UNITRAVEL GROUP nabízí kvalitu 24 hodin denně!

Společností zabývajících se poskytováním incentivních akcí či skupinových eventů se za poslední roky na českém trhu vyrojilo více než dost. Pro manažera firmy, který stojí před volbou ideálního partnera v oblasti zajišťováni incentiv, tedy zůstává otázka: Kdo bude ten pravý? Poradíme vám. Firma, která má patřičný drajv. Firma, která má zkušenosti. Firma, která i přes rozumnou cenovou hladinu dokáže nabídnout nepřehlédnutelnou kvalitu a pestrost služeb. No ano, vidíte, znáte ji. Cestovní kancelář UNITRAVEL GROUP.

Martina Vachelová, lodivodka pracovního týmu UNITRAVEL GROUPSetkali jsme se s ředitelkou společnosti a zeptali se jí na to, co klienta při zjištění pestrosti a širokého záběru nabídky služeb napadne snad jako první. Jak se vám daří organizačně a administrativně zvládat tak široký záběr nabídky na trhu?

Ano, v naší nabídce služeb se setkáte se širokým portfoliem, ale stěžejní jsou de facto především dva směry, a to firemní incentivy na klíč, pořádané pro vyloženě korporátní klientelu, a golfová turistika. Incentivy jsme v historii fungování společnosti vlastně nabídli jako první. Ve více než pěti stech destinacích na celém světě máme totiž přímé zastoupení, takže dané lokality známe, máme tam naše partnery, se kterými úzce spolupracujeme. Druhým směrem jsou golfové zájezdy a zde je nabídka rozšířena kromě kolektivů i na jednotlivce. V nedávné době jsme také představili katalog zájezdů, ze kterého si je možné vybrat konkrétní nabídku a zájezdy jsou v on-line prodeji na rezervačním portálu i v nabídce našich prodejců, kterých je již téměř dva a půl tisíce.

Všiml jsem si, že máte v tuto chvíli dvoje platné webové stránky, a to www.unitravelgroup.cz  a www.unitravel.com . V čem se liší?

Stránky www.unitravelgroup.cz poskytují informace o naší kompletní nabídce, zatímco www.unitravelgroup.com  je pak web věnovaný speciálně golfové tematice a zájezdům z golfového katalogu. Zde si klient vybere destinaci, ubytovací kapacitu a vytvoří si rezervaci, ale veškerá nabídka se vztahuje pouze ke golfu.

Na webových stránkách společnosti Unitravel group lze také zjistit, že vyjma dvou mužů tvoří zázemí a pracovní tým vaší společnosti samé ženy. Jedná se o záměr? Může se tato volba pozitivně odrazit ve vztahu ke klientovi?

Já jsem si vybírala své zaměstnance dle odbornosti, zkušeností, a samozřejmě i komunikačních a osobnostních kvalit. Je pravda, že v našem pracovním týmu jsou příjemní, vstřícní zaměstnanci, a to má svůj smysl nejen při prodeji samotném, ale především při delegátském doprovodu na konkrétní akci.

Znamená to tedy, že u vás ve firmě bývá zvykem, že vyšlete jednoho ze zaměstnanců spolu se skupinou, pro kterou pořádáte danou akci? To ale není u jiných firem běžné, nebo ano?

Pro nás je tato forma delegátství standard. Je pravda, že u mnoha firem je delegátský doprovod pokryt průvodcem-externistou, kterého si firmy pronajímají. Já ale chci s klientem navázat užší vztah, poskytnout mu profesionální služby a s ohledem na to jsem si vybírala i zaměstnance, kteří jsou dobře jazykově vybavení, mají velice dobré organizační schopnosti a pro klienta jsou přínosem, vše zařídí a jsou mu k dispozici 24 hodin denně.

S UNITRAVEL GROUP můžete doplout i na Azorské ostrovy S UNITRAVEL GROUP můžete doplout i na Azorské ostrovy

Pokud se stane, že se po dobu pobytu objeví nějaké zvláštní náklady na pobyt, je o mnoho jednodušší, když bude situaci řešit náš interní zaměstnanec než externista. S firemním doprovodem mám jistotu, že budou naše služby poskytovány v opravdu vysoké kvalitě.

Ve vašem portfoliu se objevují i specialitky typu závodů F1 v Instanbulu, testování nových závodních vozů na soutěž Paříž–Dakar, jachting v Chorvatsku…

Ano, to vychází do určité míry i z našich soukromých zájmů. Například majitel naší cestovní kanceláře Martin Macík je několikanásobný účastník rallye Paříž–Dakar a my jako firma můžeme určitému počtu individuálních klientů nabídnout testovací jízdy závodních kamionů, kterých se Martin Macík každoročně účastní. Rovněž jízdy na čtyřkolkách písečnými dunami pod odbornou instruktáží pětinásobného vítěze dálkové rallye Dakar Josefa Macháčka. Co se týče chorvatského jachtingu, tam je u nás možné vybrat v rámci firemních eventů pobyty na plachetnicích nebo katamaránu, ovšem nikoli pro jednotlivce, na rozdíl u testování závodních vozů.

V dobách, kdy jsou na trhu určité finanční propady, jsou incentivy jednou z prvních oblastí, kde se firmy snaží šetřit. Cítí i UNITRAVEL GROUP tento trend?

Stává se, že firmy se pro event rozhodnou, i s tím, že zůstává zachován standard kvality, ale bývá zvykem snižovat počet zúčastněných osob. Málokdy se nám ale stane, že bychom zaznamenali poptávku po snížení komfortu, firmy jsou zvyklé na kvalitu a ta by jim chyběla. Také se mění typy destinací, často se stává, že ti, kdo dříve dávali přednost například Jihoafrické republice, se dnes drží v Evropě. Kde jsme ale nezaznamenali pokles, jsou individuální i skupinové golfové zájezdy, které nám kompenzují úbytky právě v incentivách. Mohu potvrdit, že v golfu došlo pouze k přeskupení zájmu o destinace, ale zájem zůstává stejný. Mimochodem, můžu říci, že čeští golfisté mají nejraději právě Českou republiku, která je také poměrně hodně zastoupena v našem katalogu, kde nabízíme i balíčky služeb. Například v golfovém klubu Ostravice, který nabízí golden triangel, tři noci pobytu a třikrát green fee na Čeladné, v Ropici a Ostravici. Ale je to také velmi individuální, někteří hráči samozřejmě rádi cestují do Turecka, které má velmi kvalitní hřiště i ubytovací kapacity, jiní vyhledávají spíše destinace, které ještě nejsou tolik populární. V naší nabídce je teď například pobyt v Mecce golfu, na hřišti v St. Andrew’s, kam je vždy složité vůbec získat green fee, natož celý pobyt na čtyři noci 4x green fees s pronájmem auta za 1099 GBP. My jsme ale získali tři flighty a máme možnost, aby si tam naši klienti šli zahrát golf de facto za poloviční cenu, než je běžné.

Jaké novinky jste si připravili pro tento rok?

Co se týče golfových pobytů v ČR, je to oblast Ostravy, západních Čech, oblast Brna. V zahraničí pak Srí Lanka, Karibská oblast, Maledivy, Seychely. Nabídneme i více golfových zájezdů se speciálními programy do Rakouska, kde máme stabilní partnery a kde si klienti budou moci zahrát individuálně nebo se i zúčastnit turnajů. Golfový katalog vznikl vlastně jako zpětná vazba na poptávku firem, které se na nás obracely s tím, že by chtěly zaměstnance poslat na golfový zájezd. Připravit zájezd pro jednotlivce ale nějakou dobu trvá, takže varianta golfového katalogu pro pobyty v kombinaci s welness se zdála ideálním způsobem, jak oslovit firmy s předběžnou nabídkou. A firmy katalog ocenily, zatím máme jen pozitivní zpětné vazby. Katalog distribuujeme do firem, je k dispozici i v některých golfových klubech v ČR a pak je k dostání i na pobočkách banky ČSOB private banking a v některých golfových obchodech. Dále jsme se pro tento rok stali jedním z hlavních partnerů ČSOB Rendes
Vous golf tour 2009, jsme generálním partnerem SMART STEP golf tour 2009 a jedním z hlavních partnerů AZ Production golf tour 2009. Rovněž se můžeme pochlubit hlavním partnerstvím českého reprezentačního dakarského týmu KM racing, který reprezentoval Českou republiku na letošní dálkové rallye DAKAR 2009.

Stává se vám, že se na vás obrací i zahraniční firmy s pořádáním incentivních akcí zde v ČR? Je Praha stále tou jednoznačně nejoblíbenější incomingovou destinací?

Ano, stává se to, pořádali jsme firemní akci pro francouzské skupiny, zajišťovali jsme Dny turecké kultury pod záštitou města Instanbul a tureckého ministra zahraničních věcí. Nicméně v dnešní době můžeme jen málo větších firem označit jako českých, takže velká část našich klientů jsou mezinárodní firmy působící zde, v ČR. A mohu potvrdit, že Praha je opravdu jednoznačně preferována, nemáme téměř žádné poptávky po mimopražských destinacích, vyjma firem, které jsou vázány na destinaci s ohledem na obchodní záměry. Jinak můžu říci, že v takových případech, kdy je incentiva či firemní event mimo Prahu, máme často problém sehnat kvalitní ubytování. My můžeme nabídnout například i tříhvězdičkový hotel, což běžně neděláme, ale musíme být s takovým hotelem opravdu dobře seznámeni a přesvědčeni, že kvalitou služeb splní přání zákazníka. Do této chvíle se na nás klient neobrátil s reklamací a myslím si, že to je právě díky dobré komunikaci s klientem. Snažíme co nejpřesněji zjistit, co klient požaduje, a tuto službu mu poskytnout.

Text a foto: -jah- a UNITRAVEL GROUP

Nejnovější články z rubriky
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264

Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264


Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267
Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více