Rok 2013 byl pro CzechTourism a jeho on-line aktivity přelomovým rokem. Byla spuštěna inovovaná verze webu www.czechtourism.com spolu s novými jazykovými mutacemi a byla vytvořena první aplikace pro mobilní zařízení. Portál www.kudyznudy.cz zažil loni historicky největší návštěvnost a také doznal technologických změn pro uživatele i provozovatele aktivit. Na poli sociálních sítí dosáhl CzechTourism vynikajících výsledků.
CzechTourism.com
Web czechtourism.com je určen pro zahraniční turisty a představuje krásy Česka v ucelené a moderní formě. Loni prošel několika změnami. Nejvýraznější byla nová grafická podoba reflektující nový vizuální styl CzechTourism, rozšíření počtu jazyků – o čínštinu, japonštinu a brazilskou portugalštinu – a rozšíření obsahu ve všech jazycích o téměř polovinu. To všechno přispělo k tomu, že meziroční návštěvnost v roce 2013 vzrostla o 16 % a stránky si prohlédlo celkem 2 miliony lidí. Průměrně strávili na stránce 2,5 minuty a přečetli si 3,21 stránky. Na podzim byla také uvedena aplikace TOP 100 Czech Sights, kterou je možné stáhnout zdarma jak pro Android, tak pro iOS. Tato aplikace představuje turistům to nejlepší, co u nás mohou navštívit. Aplikaci si stáhlo už 28 000 lidí z celého světa.
Facebookový profil Discover Czech Republic má již 210 tisíc fanoušků
Kudyznudy.cz
Portál Kudy z nudy pro domácí trh dosáhl historicky nejvyšší návštěvnost – 7,2 milionu lidí, unikátních návštěvníků bylo přes 4 miliony. To znamená, že 63 % všech obyvatel ČR, kteří používají internet, zná kudyznudy.cz a bere si z něj inspiraci pro své výlety. Přístupy z mobilu a tabletů meziročně raketově rostly, konkrétně o 216 % u mobilů, resp. o 236 % u tabletů.
Sociální sítě
Počet fanoušků na Facebooku Discover Czech Republic, což jsou stránky sdružující fanoušky Česka po celém světě, narostl o 152 %. Nyní jich sdružuje 210 000. O ně se stará síť zahraničních zastoupení a komunikuje s nimi v jejich mateřském jazyce. Také Kudy z nudy má na Facebooku svůj profil, kde se stará o podporu domácího cestovního ruchu a představuje krásy a pamětihodnosti Česka populární formou. Počet fanoušků i bez marketingové podpory narostl o 44 % na 147 000. Twitterový účet, o který se stará zastoupení v USA, vyhrál cenu Tweet roku v kategorii Nejlepší účet veřejného sektoru.
Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...