Úspěch on-line aktivit agentury CzechTourism v roce 2013

Rok 2013 byl pro CzechTourism a jeho on-line aktivity přelomovým rokem. Byla spuštěna inovovaná verze webu www.czechtourism.com spolu s novými jazykovými mutacemi a byla vytvořena první aplikace pro mobilní zařízení. Portál www.kudyznudy.cz zažil loni historicky největší návštěvnost a také doznal technologických změn pro uživatele i provozovatele aktivit. Na poli sociálních sítí dosáhl CzechTourism vynikajících výsledků.

CzechTourism.com

Web czechtourism.com je určen pro zahraniční turisty a představuje krásy Česka v ucelené a moderní formě. Loni prošel několika změnami. Nejvýraznější byla nová grafická podoba reflektující nový vizuální styl CzechTourism, rozšíření počtu jazyků – o čínštinu, japonštinu a brazilskou portugalštinu – a rozšíření obsahu ve všech jazycích o téměř polovinu. To všechno přispělo k tomu, že meziroční návštěvnost v roce 2013 vzrostla o 16 % a stránky si prohlédlo celkem 2 miliony lidí. Průměrně strávili na stránce 2,5 minuty a přečetli si 3,21 stránky. Na podzim byla také uvedena aplikace TOP 100 Czech Sights, kterou je možné stáhnout zdarma jak pro ­Android, tak pro iOS. Tato aplikace představuje turistům to nejlepší, co u nás mohou navštívit. Aplikaci si stáhlo už 28 000 lidí z celého světa.

			Facebookový profil Discover Czech Republic má již 210 tisíc fanoušků			Facebookový profil Discover Czech Republic má již 210 tisíc fanoušků

Kudyznudy.cz

Portál Kudy z nudy pro domácí trh dosáhl historicky nejvyšší návštěvnost – 7,2 milionu lidí, unikátních návštěvníků bylo přes 4 miliony. To znamená, že 63 % všech obyvatel ČR, kteří používají internet, zná kudyznudy.cz a bere si z něj inspiraci pro své výlety. Přístupy z mobilu a tabletů meziročně raketově rostly, konkrétně o 216 % u mobilů, resp. o 236 % u tabletů.

Sociální sítě

Počet fanoušků na Facebooku Discover Czech Republic, což jsou stránky sdružující fanoušky Česka po celém světě, narostl o 152 %. Nyní jich sdružuje 210 000. O ně se stará síť zahraničních zastoupení a komunikuje s nimi v jejich mateřském jazyce. Také Kudy z nudy má na Facebooku svůj profil, kde se stará o podporu domácího cestovního ruchu a představuje krásy a pamětihodnosti Česka populární formou. Počet fanoušků i bez marketingové podpory narostl o 44 % na 147 000. Twitterový účet, o který se stará zastoupení v USA, vyhrál cenu Tweet roku v kategorii Nejlepší účet veřejného sektoru.

-CzT-

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více