V hlavní roli buben

Máte pocit, že něco tak exotického jako indiánský buben nepatří do světa korporátního stmelování? Naopak. Chemici, lékaři, vědci, vrcholoví manažeři bez ohledu na věk a pohlaví do nich na konferencích buší o sto šest.

Průkopníkem tohoto neotřelého, nicméně tisíc let starého způsobu vytváření kmenové identity je u nás agentura 1. incentivní s projektem Original Rhytm Team. Své kongresové prostory dala všanc OREA HOTELS, která věří, že právě korporátní bubnování bude mít svými pozitivními účinky vliv na vznik nových firemních strategií. A právě ty jsou v současné době velmi žádanou komoditou. Aby lídři a koneckonců i řadoví zaměstnanci přicházeli se stále novými myšlenkami, je třeba v nich probudit předpoklady pro kreativitu, komunikaci anebo „jen“ podpořit firemního ducha.

Sílu korporátního bubnování na tiskové konferenci představili duchovní otcové tohoto projektu (zleva) MUDr. Jiří Vrána z Ústřední vojenské nemocnice, Jiří Vokáč Čmolík z Original Rhytm Team a Milan Pavelka z OREA HOTELS Sílu korporátního bubnování na tiskové konferenci představili duchovní otcové tohoto projektu (zleva) MUDr. Jiří Vrána z Ústřední vojenské nemocnice, Jiří Vokáč Čmolík z Original Rhytm Team a Milan Pavelka z OREA HOTELS

Korporátní bubnování tohle vše nabízí. Boom této techniky spočívá v její naprosté přirozenosti a nenucenosti. Jen si představte klasický teambuilding, kde vás třicet kolegů hecuje, abyste skočili na laně (nesnášíte výšky) z dvaceti metrů. Jistě, překonání bariér, adrenalin, to vše se dostaví, ale spontánnost je ta tam. Naproti tomu korporátní bubnování vychází z atavismu, reálných situací, které fungují již tisíc let v mnoha kulturách světa. Z vědeckého hlediska mezi jeho hlavní benefity patří sladění se na receptivní úroveň, prolomení sociálních a emocionálních bariér, vytvoření atmosféry souhry a interakce na vyšší úrovni. Tento chtělo by se říct banální návrat ke kořenům tak lze dnes považovat za nejprogresivnější formu rozvoje v oblasti lidských zdrojů.

Jak tvrdí Jiří Vokáč Čmolík z Original Rhytm Team: „Poselství korporátního bubnování má jasné paralely ke korporátním hodnotám. Všichni musí nalézt společný rytmus a souzvuk. Týmovou interakcí dostanete všechny účastníky do 10 minut na stejnou úroveň vědomí. Jejich duševní stav se dá klasifikovat jako velmi bdělý a receptivní. Informace sdělené po společném bubnování si najdou snáze svoji cestu k posluchačům a dostávají se i do podvědomí“, dodává muž, jenž společně bubnoval s více než dvěma sty firmami v regionu střední a východní Evropy. A praxe? Jakákoliv konference se dnes vedle mnoha nových poznatků, grafů a čísel neobejde bez repetetických zvuků. Místo „coffee breaku“ tak tisícičlenný dav napodobuje tlukot matčina srdce.

Text a foto: Vlasta Holéciová

Nejnovější články z rubriky
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264

Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264


Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267
Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více