Vakantie Utrecht ve znamení nové expozice

Zbrusu nový čtyřistametrový stánek byl po šest dní útočištěm českým vystavovatelům na největším veletrhu cestovního ruchu v Nizozemsku, Vakantie Utrecht. Přes sto třicet tisíc návštěvníků, kteří veletrh po dobu jeho konání navštívili, tak mohlo skrze multimediální možnosti expozice a nabídek vystavovatelů obdivovat krásy Česka.

Již v květnu je možné na českých silnicích vídat desítky roztomilých holandských karavanů, které míří do některého z malebných tuzemských kempů. Díky této „nizozemské slabůstce“ je právě utrechtský veletrh jako stvořený pro regionální subjekty, které tento způsob trávení dovolené poskytují. Je-li jejich nabídka obohacena o zachovalé přírodní bohatství, architektonické památky a dostatečnou infrastrukturu, jen lépe. Na druhé straně pro Nizozemce není Česko nikterak novou destinací, což lze považovat za jednu z hlavních devíz pro nové vystavovatele. O turistickém zájmu svědčilo takřka permanentní obležení českého stánku nizozemskými návštěvníky.

Začátek veletrhu se na českém stánku nemohl obejít bez průvodního slova zástupců agentury CzechTourism Začátek veletrhu se na českém stánku nemohl obejít bez průvodního slova zástupců agentury CzechTourism

Aby byla prezentace Česka ještě více zajímavá, rozhodl se pořadatel, agentura CzechTourism, pro bohatý program. Český folklor zněl halou číslo 10, dámy navlékaly korálky, prezentace střídala prezentaci. To všechno za doprovodu českého piva a typických specialit, které vedle technické realizace expozice zajišťovala společnost In-Expo Group. Dominantou v nové expozici byly také interaktivní prvky. Na dotykové plazmové obrazovce mohl návštěvník listovat nabídkou turistických možností. Atraktivní byla také interaktivní kolonáda, kdy návštěvnici procházeli prostorovým elementem kolonády a svým pohybem rozvíjeli aranžmá hudebního základu. Uvidíme, nakolik současná, a nutno dodat povedená, podoba stánku povede k ještě lepšímu jménu Česka v zahraničí. V Utrechtu se to podařilo.

Text a foto: -vho-

Autorem nové české expozice je architekt Miro Dopita Autorem nové české expozice je architekt Miro Dopita

Vystavovatelé Vakantie Utrecht

Destinační společnost Východní Čechy, Královéhradecký kraj, Uniservis Hradec Králové, Holiday Park Liščí Farma, Arcadian Park, Bike Bohemia, Jablonec nad Nisou, Centrum Babylon, Liberecký kraj, Tsechio Reizen, Kemp Václav, Karlovarský kraj, Klášterec nad Ohří, Děčín, Ústecký kraj, hotel Zámeček, Chomutov, Středočeský kraj, Plzeňský kraj, Jihočeský kraj, Camping Praha, Kempy a chatové osady, Vysočina Tourism, Jeseníky – sdružení cestovního ruchu, Moravskoslezský kraj, Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, Brno

Nechyběl ani tuzemský folklor Nechyběl ani tuzemský folklor

Více o veletrhu na stránkách: www.vakantiebeurzen.nl/beurs/fvakbeurs.htm

Nejnovější články z rubriky
Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264

Warning: Attempt to read property "name" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 264


Warning: Undefined array key 0 in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /data/web/virtuals/367104/virtual/www/domains/dragonboatevents.cz/wp-content/themes/komora/single.php on line 267
Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více