
Snad každá země světa má stejný problém, nevraživost mezi hlavním městem a obyvateli ostatních částí státu. Způsobů a cest, jak vztahy postupně zlepšovat, je ale poměrně hodně. Čtěte dál a dozvíte se například, jaké kroky podniká Prague City Tourism.
Praha je i vaše!
Prague City Tourism chystá na květen a červen letošního roku outdoorovou kampaň s cílem nalákat do Prahy návštěvníky ze všech koutů České republiky. Billboardy kampaně Praha je i vaše budou umístěny po celé zemi, zejména kolem dálnic, důležitých dopravních uzlů a u výjezdů z velkých měst. Kampaň bude zvát mimopražskou veřejnost všech věkových kategorií k návštěvě Prahy. Velkoplošná reklama bude propagovat zejména pěší vycházky v Praze v letních měsících roku 2017. Záměrem není pouze podpora domácího cestovního ruchu, ale také celkové zlepšení vnímání hlavního města i za jeho hranicemi. Praha je i vaše chce přitáhnout pozornost české veřejnosti k jednomu z nejkrásnějších měst na světě a nabídnout možnost vypravit se a objevovat obrovské množství památek, galerií, klubů, kaváren a další možnosti kvalitního trávení volného času. Kompletní realizaci kampaně zajistí vítěz výběrového řízení ADJUST ART.
Za kulturou! Sedm důvodů, proč vyrazit v roce 2017 do Prahy
Praha je především městem pro lidi a každoročně ožívá nepřeberným množstvím festivalů, koncertů a dalších zajímavých akcí. Ty nejdůležitější a nejzajímavější najdete na jednom místě, v brožuře Top pražské akce 2017 od Prague City Tourism.
Česko-anglická brožura Top pražské akce 2017 představuje nejvýznamnější kulturní události roku. Většina těchto akcí vznikla relativně nedávno, ale i za krátkou dobu si získaly oblibu mezi obyvateli i návštěvníky města a mezinárodní renomé.
 |
 |
Vybrali jsme pro vás největší filmovou akci svého druhu na území Prahy a jednu z největších přehlídek evropského filmu Mezinárodní filmový festival Praha Febiofest. Dále maraton s jednou z největších účastí mezinárodních běžců Volkswagen Maraton Praha, který se letos poběží již potřiadvacáté a na startovní čáru se postaví 10 600 běžců ze 117 zemí. Nezapomněli jsme ani na mezinárodní hudební festival, který nadchne milovníky velkých orchestrů, komorní i současné hudby, Pražské jaro. Právem do výběru patří i multižánrový festival se širokým výběrem hudební produkce a doprovodného programu United Islands of Prague. V roce 2017 se také můžete těšit na špičkové soubory z Kanady, Belgie a Francie, které vystoupí v Letenských sadech v rámci festivalu nového cirkusu, divadla, hudby a vizuálního umění Letní Letná. Nejnavštěvovanější kulturní akci v České republice SIGNAL festival, který propojuje umění s moderními technologiemi a již popáté přinese videomappingy na historických budovách, originální světelné site – specific instalace a oblíbené interaktivní instalace, jsme samozřejmě nemohli opomenout. A v neposlední řadě brožurka představí výběrovou přehlídku aktuálních novinek světového i českého designu zejména z oblasti životního stylu, módy a interiérového designu Designblok.
Návštěvníci se na veletrhu Holiday World seznamovali s Prahou
Ve dnech 16.–19. 2. se na holešovickém Výstavišti konal již 26. ročník mezinárodního veletrhu cestovního ruchu Holiday World. Pro odborníky i veřejnost zde byl stánek hlavního města Prahy, kde se mohli dozvědět více o aktivitách pražského magistrátu a jeho příspěvkových organizací.
Hlavními organizátory společné prezentace byli Prague City Tourism a odbor památkové péče Magistrátu hlavního města Prahy. Vedle nich své produkty, projekty a novinky představilo dalších osm organizací, Botanická zahrada hl. m. Prahy, Zoologická zahrada hl. m. Prahy, Městská knihovna v Praze, Galerie hl. m. Prahy, Muzeum hl. m. Prahy, Městská divadla pražská, Divadlo v Dlouhé a Hudební divadlo Karlín.
Návštěvníci měli možnost se zúčastnit přednášek Prague City Tourism Pražská kavárna jako fenomén městského života, které proběhly ve čtvrtek a v sobotu. Přednášky jsou součástí kampaně Pražské kavárny, v jejímž rámci vyšel i specializovaný průvodce.
Nápad prezentovat Prahu jako celek se rozhodně osvědčil a dokazují to nejen tisíce rozdaných letáků a materiálů, ale zejména stovky spokojených návštěvníků.
Foto: -PCT-
www.prague.eu
www.praguecitytourism.cz
